arrow

כל מה שרצית לדעת על חבר מביא חבר

חבר מביא חבר הינה שיטת הגיוס האפקטיבית ביותר. שיטה זו מועדפת על צוותי גיוס שכן, היא מהווה WIN-WIN לכל הצדדים: גם העובד, גם חבריו וגם הארגון מרוויחים. אז כמה באמת אתם מכירים את השיטה ואת כל הטיפים הנחוצים ליישומה?

שמעו סיפור על רן, עובד בחברת הייטק המתמחה באבטחת מידע. רן יוצא יחידה טכנולוגית בצה”ל ובקרב חוג מכריו נמצאים מספר צעירים/ות שהשתחררו לאחרונה משירותם הצבאי ומחפשים הזדמנות ראשונה בשוק העבודה. צעירים אלו, ניחנים בנסיון בלתי מבוטל בסביבה טכנולוגית מגוונת ומרובדת.
במקביל מחלקת משאבי האנוש במקום עבודתו של רן השיקה קמפיין חבר-מביא- חבר רחב היקף ועתיר משאבים. עובדי החברה התבקשו לשתף את המשרות הפתוחות בדף הלינקדין שלהם ולצרף חברים לשורות החברה. רן עובד וחבר ממולח, שלח 3 חברים שהתקבלו לעבודה ובכך גרף לכיסו 30,000 ש”ח מענק על השתתפותו במאמצי הגיוס של החברה. רן תרם את חלקו, צרף חברים שהוא מכיר וסומך עליהם הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית. הוא תוגמל בנדיבות ותחושת מחוייבותו לחברה העמיקה. החברה בתורה חסכה סכום לא מבוטל על תשלום לחברת השמה, שסביר להניח שהיתה גובה סכום דומה עבור השמה של עובד אחד).

במדריך זה תמצאו את העקרונות המרכזיים המומלצים לניהול מקור גיוס זה.
למדריך המלא לחצו כאן

כתיבת תגובה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *