arrow

סוד הקסם של מנוע החיפוש הסמנטי שלנו

הרשת רוויה במאמרי “עשה ואל תעשה” בכל הנוגע לכתיבת קורות חיים, אך נדמה שמאמרים אלה מתמקדים יותר במבנה קורות החיים ופחות בתוכנם. מבחינת מבנה, ידוע שקורות חיים מחולקים למספר מקטעים: פרטים אישיים, שירות צבאי, השכלה ונסיון תעסוקתי. לעומת זאת, תוכן קורות החיים הינו מגוון ומתאפיין במופעים שונים לחלוטין ממועמד/ת אחד/ת לשני/ה. מועמדים כותבים  קורות חיים בשפות שונות. כאשר המושגים המקצועיים נכתבים לעתים בקיצור ולעתים בראשי תיבות. כמו כן, טכנולוגיות שונות, שפות תכנות ומערכות נקראות לא פעם במגוון אופנים. כתוצאה מהשונות הרבה בתוכנם של קורות החיים מלאכת מיון המועמדים הופכות למורכבת במיוחד.

אז כיצד מונעים פספוס מועמדים ומגיעים לטובים ביותר בקלות ובנוחות?

בעולם של תחרות הולכת וגוברת על לבו של הטאלנט, זמן הוא המשאב היקר ביותר של הארגון. הצורך להגיע בפשטות ובמהירות למועמד מתאים הופך להיות מטרה בפני עצמה שבדרך להשיגה מושקעים משאבים רבים. יותר מאי פעם, גיוס טוב נמדד באיכות ולא בכמות.
בעידן טכנולוגיות המידע, מערכות גיוס ממוחשבות מהוות חלק אינטגרלי בתהליך הגיוס. מערכת CVNext מבוססת על בינה מלאכותית של ניתוח שפה טבעית שבלחיצת כפתור מסוגלת תוך שניות ספורות לנתח את קורות החיים ולדרגם לפי מידת ההתאמה לתפקיד. החיפוש הסמנטי מאפשר למצוא את המועמדים הטובים ביותר בזמן הקצר ביותר, ללא תלות בנוסח ספציפי של קורות חיים.

למידע נוסף לחצו כאן

כתיבת תגובה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *